Informasjon om retur , angreretten og forsendelser under garanti på produkt.

Angrer du på ditt kjøp ? 

Ønsker du å benytte angreretten din må du som kunde gjøre følgende 

1. Fyll inn angrerett skjema som er sendt  deg på epost , finner du det ikke kan du laste dette ned i linken under her 

https://www.signform.no/dss/statlige-blanketter?view=form&id=1096 

Angrerettskjema sendes til lager@dwmedia.no

Fra du mottar pakken din til du må ha meldt fra om at du benytter angreretten har du 14 dager fra mottak av pakken.

husk at uavhentet pakke på posten som går i retur medfører kostnader for deg som kunde som er høyere enn å sende pakken tilbake til oss  ,

vår anbefaling er derfor alltid å hente derfor pakken og send i retur til oss.

Du må benytte følgende informason på din pakke forsendelse : 

DwMedia AS 

Randemfaret 5A 

1543 Vestby 

Telefon nummer for sporing og melding om henting benytt : 930 36 588 (denne telefonen er ubetjent og besvares ikke ved anrop eller sms ) 

Telefon nummeret benyttes kun til pakker og sms fra posten . 

Benytt IKKE pakke i postkassen ved sending til oss , det vil ikke komme frem til oss. 

Har du behov for ytterligere hjelp i forbindelse med retur , ta kontakt med support@dwmedia.no eller ring oss 

Vi bistår så gjerne.

Har du fått et produkt som ikke er som det skal være eller har andre utfordringer med produktet?

Alle våre produkter kommer med 2 års garanti og 5 års reklamsjonsrett. Alle produktene har produsent garanti 

Trenger du bistand med garanti eller reklamasjon , send en epost til support@dwmedia.no med beskrivelse av feilen 

du vil deretter motta et service nummer som skal benyttes ved innsendingen av produktet 

PAKK PRODUKTET VELDIG GODT SLIK AT SKADE IKKE OPPSTÅR UNDER TRANSPORT TIL OSS 

Benytt IKKE pakke i postkassen ved sending til oss , det vil ikke komme frem til oss. 

Vi anbefaler alltid at du tar backup av telefonen før du sender denne til oss , da alle data vil bli slettet ved ankomst service verkstedet.

Husk at evt låse koder skal fjernes og feks find your iphone må være deaktivert ved innsendelse. Det samme gjelder tilsvarende funskjoner på android telefoner.

Etter at vi har mottatt din pakke blir den oversendt service verksted slik at den videre kommuniksjonen skjer direkte mellom deg og det godkjente serviceverkstedet, dette for å sørge for at du holdes oppdatert på status i din sak og for å sørge for direkte kommunikasjon mellom deg som kunde og verkstedet. 

Normert tid for reperasjoner er ca 7 virkedager , dette varierer fra sak til sak og vil bli kommunisert direkte fra verkstedet til deg. 

Du kan alltid henvende deg på support@dwmedia.no eller telefon  400 10 600 om du har spørsmål som vi kan bistå deg med 

Meny

Innstillinger

Trykk for flere produkter.
Ingen produkter ble funnet.